Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Varför är jag ung mamma ?

Av vanessa - 2 juni 2011 19:34

Den frågan ställs till mig väldigt ofta !

Ja varför är jag ung mamma ?

Jo det är så att jag är ung mamma därför att jag blev gravid och behöll det .

Varför behöll jag det ?

Jo för att jag emot abort

Varför är jag det?

Därför att jag anser att man inte skall utnyttja situationen och göra "mord" på något oskyldigt om man e så dum att inte använda skydd !

Jag anser också att möjligheten skall finnas om man blir våldtagen eller är missbrukare!

Jag tycker som så att skall man nu vara så himla mogen till att ha sex då skall man då fan ta konsekvenserna efteråt !

Men om man då inte kan stå för sina val skall man inte heller göra något som kan få konsekvens !

Varför skall människor var och varannan dag gå och göra en abort ?

SLUTA HA SAMLAG !

Det är ett liv man tar bort ! Men Ge fan i att skapa de då .

Ge inte ett liv en chans och sedan ta tillbaka den chansen !

Om folk har missförstått mig , så ångrar inte jag mig ett dugg att jag behöll min son !

Med eller utan pappa så skulle jag behålla mitt barn .

Oavsett hur svårt det skulle bli och oavsett komplikationer.

Idag sitter jag i min lägenhet ensam med min son och verkligen njuter av livet !

För det mestadels ser jag livet som en dans på rosor , och kan inte de minsta förstå varför någon kan se detta som en jobbig grej ?

Och att jag väljer bort mitt liv , nee de gör jag inte .

Det är inte svårare än att bara planera in en till i sitt liv .

Jag är bara 34 när min son är 18 !

Jag har hela livet tillsammans med honom , och jorden är stor och de finns mycket spännande saker !

Vi skall utforska tillsammans !

Peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vanessa - 3 juni 2011 16:43

Jag fattar inte vad folk vill .. visst inte ofta man får höra men finns vissa man bara vill slåå så sur man bir ! Låt mig va och låt mig uppfostra min son som jag vill .. så om jag vill köra honom i en skottkärra , låt mig !! De var alt för m...

Av vanessa - 2 juni 2011 21:23


      Min graviditet har vart upp och ner . Men den har ändå vart helt okej , speciellt alla underbara sparkar man fått känna och rörelserna . Men de började flera veckor innan och man fick åka in och stoppa upp en för tidig förlossning os...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:15

Meningen idag var att jag skulle in och träffa min "fru" en liten stund , eftersom vi inte träffats på länge och jag behövde ändå handla lite food ! Men de slutade med att jag först träffade en gammal barndomsvän , sedan så mötte jag upp min syster...

Av vanessa - 1 juni 2011 21:19

Igår kväll var jag uppe sent för att få vänta på svaret ang unni ! Det hade gått bra med henne , och de var inte Stroke som vi fryktade ! Det fanns ju tecken på att de skulle vara de.. men de var de inte :) Började tänka varför händer allt mig ...

Av vanessa - 31 maj 2011 20:12

Jag minns varje gång man fått höra utav såkallade vänner eller släktingar att dem finns där om det är något . och blablabla Men när man behöver dem då? vart är dem då då ? Jag har behövt hjälp flera gånger , inte fått de en enda gång när de väl...

Presentation


William 110201 , en stjärna som kom från himlen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards