Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Falska männniskor ! Stick från mitt liv !

Av vanessa - 31 maj 2011 20:12

Jag minns varje gång man fått höra utav såkallade vänner eller släktingar att dem finns där om det är något . och blablabla

Men när man behöver dem då?

vart är dem då då ?

Jag har behövt hjälp flera gånger , inte fått de en enda gång när de väl gällt!

Men vart försvann den hjälpen ? Nej då var de ngt som var viktigare eller så svarar man helt enkelt inte i telefonen!

Till dem personer jag ställer upp för oavsett , de säger jag endast till dem jag menar de..

Varför skall jag säga de om jag inte menar de?

Varför gör man så?

kan tänka mig att de är fler utav er som vart med om samma grej , och man blir så trött.

Det fanns en person i mitt jag verkligen älskade en person som knappt behövde lyfta fingret innan jag blev ledsen , jag blev känslig för att hon var min förebild en person jag skulle vilja se ut som och va som !

Men en dag så bara hon förändrades .

Hon försvann med vinden och bara sårade dem flesta , blev egoist , lögner kom säkert också och bara undvek mig för att hon träffade ngn annan som hon blev tight med !

Hon var min bästa vän , min bästaste syster hon var verkligen en otroligt sann vän och inte endast en syster!

Men nu har jag blivit för mycket ledsen pågrund av henne , så idag tog jag mig mod till att ta bort henne på fb ,mobilen och skrev till henne och bad henne ta bort mitt nummer .

Det är tufft skall ni veta och jag önskar jag aldrig skulle behövt..

Men hon är inte den hon var och den hon är idag är ingen jag vill tycka om!

hoppas henne all lycka i världen och att allt kommer gå bra för henne .

En sån otroligt bra moste var hon också !

Men vad hjälper de? William kommer ena dagen tro han har en moster andra dagen inte !

Älskar dig och kommer alltid göra de, men måste göra såhär för att själv må bra!

 
 
Lotta

Lotta

31 maj 2011 20:25

Hej Jag tycker att du gör rätt men måste rensa bort allt som tar ens engergi.....kram

http://www.anncharlott.se

vanessa

31 maj 2011 20:26

det är bara otroligt jobbigt för det är en nårstående liksom ! Men vad hjälper de`?
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vanessa - 3 juni 2011 16:43

Jag fattar inte vad folk vill .. visst inte ofta man får höra men finns vissa man bara vill slåå så sur man bir ! Låt mig va och låt mig uppfostra min son som jag vill .. så om jag vill köra honom i en skottkärra , låt mig !! De var alt för m...

Av vanessa - 2 juni 2011 21:23


      Min graviditet har vart upp och ner . Men den har ändå vart helt okej , speciellt alla underbara sparkar man fått känna och rörelserna . Men de började flera veckor innan och man fick åka in och stoppa upp en för tidig förlossning os...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:34

Den frågan ställs till mig väldigt ofta ! Ja varför är jag ung mamma ? Jo det är så att jag är ung mamma därför att jag blev gravid och behöll det . Varför behöll jag det ? Jo för att jag emot abort Varför är jag det? Därför att jag anse...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:15

Meningen idag var att jag skulle in och träffa min "fru" en liten stund , eftersom vi inte träffats på länge och jag behövde ändå handla lite food ! Men de slutade med att jag först träffade en gammal barndomsvän , sedan så mötte jag upp min syster...

Av vanessa - 1 juni 2011 21:19

Igår kväll var jag uppe sent för att få vänta på svaret ang unni ! Det hade gått bra med henne , och de var inte Stroke som vi fryktade ! Det fanns ju tecken på att de skulle vara de.. men de var de inte :) Började tänka varför händer allt mig ...

Presentation


William 110201 , en stjärna som kom från himlen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards