Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Svullen hjärna ?

Av vanessa - 31 maj 2011 17:25

Fick precis ett samtal från min pappa som säger att han flickvän unni som han vart tillsammans med i 10 år ! Eller nu är dem bara sambo , pågrund av barnen !

Men att hon har åkt in på akuten för att hon hade en svullen sida på huvudet ..

Sen hade hon ingen känsel i halva ansiktet ..

sånt tycker jag är skrämmande !

Det kan vara stroke , hjärnblödning eller hjärntumör !

Men då betyder ju det att det är något sånt ?

Hon har två underbara barn på 6 och 4.

Hon kan inte ha något , dem behöver ju henne !

Nu sitter jag me telefonen i handen och väntar på att man skall få något svar !

Håller tummarna , snälla läsare gör de också !

Man önskar inte något sånt här ens för sina värsta fiender!


Utöver de har jag vart helt död halva dagen , jag orkade ingenting ville bara lägga ut min son på blocket haha . var så himla trött .

Men sen så helt plötsligt vände de och jag satte igång och storstädade ett par timmar .

Nu sitter jag i soffan med William och som sagt väntar in svar !

Peace

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vanessa - 3 juni 2011 16:43

Jag fattar inte vad folk vill .. visst inte ofta man får höra men finns vissa man bara vill slåå så sur man bir ! Låt mig va och låt mig uppfostra min son som jag vill .. så om jag vill köra honom i en skottkärra , låt mig !! De var alt för m...

Av vanessa - 2 juni 2011 21:23


      Min graviditet har vart upp och ner . Men den har ändå vart helt okej , speciellt alla underbara sparkar man fått känna och rörelserna . Men de började flera veckor innan och man fick åka in och stoppa upp en för tidig förlossning os...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:34

Den frågan ställs till mig väldigt ofta ! Ja varför är jag ung mamma ? Jo det är så att jag är ung mamma därför att jag blev gravid och behöll det . Varför behöll jag det ? Jo för att jag emot abort Varför är jag det? Därför att jag anse...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:15

Meningen idag var att jag skulle in och träffa min "fru" en liten stund , eftersom vi inte träffats på länge och jag behövde ändå handla lite food ! Men de slutade med att jag först träffade en gammal barndomsvän , sedan så mötte jag upp min syster...

Av vanessa - 1 juni 2011 21:19

Igår kväll var jag uppe sent för att få vänta på svaret ang unni ! Det hade gått bra med henne , och de var inte Stroke som vi fryktade ! Det fanns ju tecken på att de skulle vara de.. men de var de inte :) Började tänka varför händer allt mig ...

Presentation


William 110201 , en stjärna som kom från himlen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards