Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Varför lämnade du oss ? R.I.P

Av vanessa - 29 maj 2011 12:20

    R.I.P <3

Älskar dig otroligt mycket Rosita !

Det gick för fort , vi hade många år kvar ! Du blev 9 år och det har vart 9 år som vart dem bästa med dig ! Det är du och Odin som gett mig kraft !

Det är ni som fått mig att må bra . Du gick bort i mina armar , du slapp lida och du har gett många din kärlek. förlåt för dem gånger jag tyckt du vart i vägen , dem gånger man blivit sur på dig då du vart för på.. Men tack för allt vi gjort tillsammans ! Att gå promenad med dig , leka och bada med dig och får inte glömma alla nätter du legat och värmt mig ! Du har alltid funnits vid min sida du har alltid ställt upp för din flock ! Du blev dessverre ingen mor , men du var mor för så många ! En hund som dig och Odin , det hittar man inte ! nu när vi har en till liten valp "odin" , han kanske bllir snäll han med . Men det är isåfall tack vare dig och den tiden du gav honom . Men det finns ingen hund som kommer kunna nå er grad i tacknämlighet , säkerhet och kärlek !

Du och Odin var dem jag hade , vore de inte för min son , vet jag inte hur jag hade tagit detta !

vi ville inte att du skulle lida ! Vi ville inte att du skulle ligga några dagar på ett ställe där du inte känner till människorna , för att "se" om du blir bättre !

Du var gammal , du har haft en bra liv och du har gett många hopp !

Du har gett människor tillbaka tron om att de finns bra hundar !

Jag kan inte förklara mina känslor och tankar ang detta !

Men det är så mkt känslor , och dem kommer aldrig försvinna , du och odin kommer alltid vara nr 1 för mig . ni finns så djupt i hjärtat att spelar ingen roll hur länge jag lever och hur många barn jag får kommer aldrig glömma er !

Bästa vänner för alltid ! ÄR de inte så ?

Då är de för alltid också , tills jag kommer till er.

Hoppas du träffat odin i hundhimlen nu , hoppas ni leker och njuter tillsammans !

Snart ses vi igen !

När tiden kommer så skall jag nog få gosa med er igen !

Om inte annat låt mig få tro det :)

Det gör det lättare för mig , nu skall jag ta tag i mitt liv och gå vidare !

I slutet kommer de alltid något efter all skit ! Och jag tror ni är de som är de goda efter skiten ! Jag skall leva många år till , men då har jag något att se fram i mot :)

Älskar er mina vänner !

R.I.P Odin&Rosita , jag vet att ni vakar över mig&min son , mina änglar!

 
 
Christy

Christy

31 maj 2011 06:45

Underbar låt!

http://christys.bloggplatsen.se

vanessa

31 maj 2011 09:24

ja visst är de :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vanessa - 3 juni 2011 16:43

Jag fattar inte vad folk vill .. visst inte ofta man får höra men finns vissa man bara vill slåå så sur man bir ! Låt mig va och låt mig uppfostra min son som jag vill .. så om jag vill köra honom i en skottkärra , låt mig !! De var alt för m...

Av vanessa - 2 juni 2011 21:23


      Min graviditet har vart upp och ner . Men den har ändå vart helt okej , speciellt alla underbara sparkar man fått känna och rörelserna . Men de började flera veckor innan och man fick åka in och stoppa upp en för tidig förlossning os...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:34

Den frågan ställs till mig väldigt ofta ! Ja varför är jag ung mamma ? Jo det är så att jag är ung mamma därför att jag blev gravid och behöll det . Varför behöll jag det ? Jo för att jag emot abort Varför är jag det? Därför att jag anse...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:15

Meningen idag var att jag skulle in och träffa min "fru" en liten stund , eftersom vi inte träffats på länge och jag behövde ändå handla lite food ! Men de slutade med att jag först träffade en gammal barndomsvän , sedan så mötte jag upp min syster...

Av vanessa - 1 juni 2011 21:19

Igår kväll var jag uppe sent för att få vänta på svaret ang unni ! Det hade gått bra med henne , och de var inte Stroke som vi fryktade ! Det fanns ju tecken på att de skulle vara de.. men de var de inte :) Började tänka varför händer allt mig ...

Presentation


William 110201 , en stjärna som kom från himlen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards