Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Sjukhus not fun !

Av vanessa - 26 maj 2011 21:02

Just nu känner jag att jag varken e social på nätet eller real life !

Min son har vart sjuk man har inte fått någon hjälp !

Igår blev han inlagd och sen blir vi hemskickade !

Han har nu fått bättre läkemedel och börjar smått bli bättre !

Men även fast han bara sover hela tiden , så är dem korta stunder när han är vaken så otroligt jobbigt att se sin son vara så sjuk som han är !

När jag skulle förklara hur han såg ut till min mamma i telefon då sa jag "som en blek cancerpatient med röda ringar runt ögonen" .

Nee fyy , jag saknar min lilla prins och hans skratt/leende !

Just nu orkar jag faktiskt inte skriva så mkt !

Jag tror att ni förstår de.

Så nu skall jag ta en varm dusch och bara försöka slappna av.

Sen skall jag lägga mig bredvid mitt underverk och bara ligga och glo på honom tills man somnar ! Kommer nog skriva mer när han är frisk igen :)

Peace , och massa kramar !

 
 
Ingen bild

sandra tillström

26 maj 2011 21:33

fint du skriver om den lille sötnosen! hoppas han blir bättre!!!

vanessa

27 maj 2011 18:33

Hoppas jag med :) Han e väll på bättringsvägen ! Men tror du inte att jag börjar bli sjuk nu .. haha illa !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vanessa - 3 juni 2011 16:43

Jag fattar inte vad folk vill .. visst inte ofta man får höra men finns vissa man bara vill slåå så sur man bir ! Låt mig va och låt mig uppfostra min son som jag vill .. så om jag vill köra honom i en skottkärra , låt mig !! De var alt för m...

Av vanessa - 2 juni 2011 21:23


      Min graviditet har vart upp och ner . Men den har ändå vart helt okej , speciellt alla underbara sparkar man fått känna och rörelserna . Men de började flera veckor innan och man fick åka in och stoppa upp en för tidig förlossning os...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:34

Den frågan ställs till mig väldigt ofta ! Ja varför är jag ung mamma ? Jo det är så att jag är ung mamma därför att jag blev gravid och behöll det . Varför behöll jag det ? Jo för att jag emot abort Varför är jag det? Därför att jag anse...

Av vanessa - 2 juni 2011 19:15

Meningen idag var att jag skulle in och träffa min "fru" en liten stund , eftersom vi inte träffats på länge och jag behövde ändå handla lite food ! Men de slutade med att jag först träffade en gammal barndomsvän , sedan så mötte jag upp min syster...

Av vanessa - 1 juni 2011 21:19

Igår kväll var jag uppe sent för att få vänta på svaret ang unni ! Det hade gått bra med henne , och de var inte Stroke som vi fryktade ! Det fanns ju tecken på att de skulle vara de.. men de var de inte :) Började tänka varför händer allt mig ...

Presentation


William 110201 , en stjärna som kom från himlen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards